من خدا را دیدم....
 

من خدا را در بال همین پرنده دیدم...

 

خدا دور نیست در آسمان نیست...

 

خدا در نزدیکیه ماست

 

من خدا را دیدم بر لب طاقچه ای از جنس دعا
 

که در آن شمعی میسوخت پر نور

 

و گلی میخندید به ندای قرآن

 

دل من تنها بود به صدا گوش میداد

 

و نمیدانست چیست؟از کجاست؟

 

من در این تاریکی به که میاندیشم؟

 

به وجودیکه سراسر تنهاست

 

یا به درختی که در این نزدیکیست

 

یا به چشمان کودک معصومی که مرا میخواند

 

به چه می اندیشم؟

 

به خدا...

به خدایی که همین نزدیکیست

 

این صدا چیست که از عمق وجودم پیداست

 

و مرا میخواند:

 

بـــا من باش



نظرات شما عزیزان:

شاهد
ساعت1:26---31 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی داری

نازنین
ساعت20:20---23 خرداد 1393
سخت است |درک کردن|


|دخــــ ـــــتری| که غــ ـــم هایـــــ ـش را


.....خودش میـــ ــداند و |دلش|


که همه تنـــ ـــــ ـــــها |لبــــخـــندهایش| را میبینند


که |حســــ ــــــ ـــــرت| میـــــخورند


بـــخاطر |شاد| بودنــــ ــــ ـــش


بخاطر |خنده هایـــــــ ــــــــ ــــش|


....و هیــــــ ـــــــــ ــــــچکس


جز همان دختـــــ ـــــر نمیــ ـــداند چقدر |تنهاســ ـــــت|


که چقدر |میـــــــــ ـــــــ ـــــترسد|


از |باخـــــــــ ــــــــتن|


از |اعتــــ ــــــ ــــــمادِ| بی حاصلش


از یــــــ ـــــــــ ــــــخ زدن احساس و |قلبــــــ ـــــــ ــــش|


....از |زندگــــــ ـــــــــــ ــــــی|


سریال جم تی وی
ساعت14:12---17 خرداد 1393
سلام وبلاگ زیبایی دارید
پاسخ:ممنون


▱❣ عاشق تنهــا ❣
ساعت15:29---15 خرداد 1393
وب خوجملی داری

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

موفق بوشی
پاسخ:ممنون.باشه حتما


مریم
ساعت14:44---15 خرداد 1393
واااااااااااااااااااای خیییییییییییلییییییی قشنگ بود.دمت گرم


پاسخ: ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 14:1 | نویسنده : farzaneh & mohadeseh |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.